Skab og opsæt dit første

(eller næste) freebie flow i Simplero på kun 1 uge helt uden teknikhovedpine og overspringshandlinger

 Så du kan holde sommerferie, mens du får nye købeklare kontakter på din mailliste som du kan hjælpe i efteråret 

Få fingrene i din plads her ➡

Har du en sommerkampagne i støbeskeen? Eller vil du gerne have det? Bare så din forretning ikke går helt død i sommerperioden...



En ny freebie med velkomstserie og måske endda salg af "miniprodukt" kan være lige præcis det der skal til for både at skabe nyt liv til din mailliste og måske give lidt omsætning hen over sommeren...

 

Med et effektivt freebie ➡ Tripwire flow får du både INDSAMLET NYE LEADS samtidig med at du SKABER OMSÆTNING og gør dem klar til at købe dit større produkt, som du kan sælge dem i efteråret.

 

Jeg ved godt det kan lyde liiiiidt overvældende og du bliver måske allerede træt ved tanken. Derfor har jeg skabt denne workshop, hvor jeg hjælper dig igennem det hele. Fra idé til at sætte det hele op i Simplero.

 

Kom med fra den 13. - 17. maj - hvor vi arbejder sammen mod at få skabt og sat din sommer-freebie op. 

 

 

Book din plads her ➡
Billede + Simplero ekspert logo 2024

Det her er hvad du kan forvente:


Fra argh til wuuuuhuuu

Jeg har sat 3 dage á 4 timer i uge 20 af til at være din wingwoman og sørge for du kommer i mål med din freebie og mailflow.


Det bliver en workshop hvor vi skal have lavet noget

Det vil sige vi mødes på zoom mandag 13. maj, onsdag 15. maj og fredag 17. maj fra 10:00-14:00.

Hver af disse dage indledes med en gennemgang af dagens opgave, hvorefter du går i gang med dagens opgave.

Jeg holder "åbent kontor" frem til kl. 13:45, hvor du er velkommen til at være med på zoom, og du kan ALTID stille spørgsmål hvis noget driller undervejs.

13:45 tager vi lige en status på hvor langt du og de andre deltager er kommet med dagens opgave. 


Det vil sige at du går fra frustrerede overvejelser og "hvordan er det nu" til "wuhuuu nu er jeg klar til at sende det ud i verdenen" på kun 1 uge...


Du får personlig sparring og hjælp

Der er begrænsning på hvor mange deltagere jeg vil have med på workshoppen, for det er vigtigt for mig at jeg har tid til at hjælpe dig og de andre deltagere enkeltvis med lige præcis det I hver især har brug for. Så der er maksimalt 20 pladser på workshoppen.

 

Få en af de kun 20 pladser på workshoppen her!

Hvem er det lige jeg er?

Jeg hedder Sarah, jeg har AdminHero - Din Administrative Superhelt hvor jeg hjælper med at sætte mine kunders onlineforretning op i Simplero.

Hvorfor er det så liiige at jeg kan hjælpe dig?

Jeg har arbejdet professionelt med Simplero i siden foråret 2021, er Certificeret Simplero ekspert og har siddet med fingrene i mange forskellige onlineforretninger - jeg har set hvad der virker og hvad der ikke virker. 

Du får en kæmpe Simplero-nørd kombineret med en popcorn-hjerne til idésparring, plus et godt skvæt forretningsforståelse som hjælper dig med at skabe automatiserede flows.

Sarah
Men hvordan ved jeg om workshoppen er for mig, Sarah?


Rigtig godt spørgsmål, workshoppen er til dig hvis en eller flere af de her ting passer på dig:

  • Du har en idé til en freebie, men ved ikke hvordan du skal sætte den op i Simplero
  • Du vil gerne i gang med at opbygge din mailliste, men er i tvivl om hvordan du gør
  • Du vil gerne forsøge dig med et fuldt flow fra freebie til miniprodukt, men vil gerne have en ekspert på linjen til at guide dig i best practice
  • Du har måske en idé om hvordan du skal gribe det hele an, men ved at hvis du ikke forpligter dig overfor nogle andre får du det ikke gjort (ja det her er såååå meget mig selv...)

Planen for ugen er: 

 Livesessionerne afholdes den 13., 15. og 17. maj

Dag 1: "Produktet"

 

I dag skal du finde frem til dit freebie-"produkt" og ikke mindst LAVE DET.

Du får mine anbefalinger til forskellige formater og indholdstyper. 

Det er en dag i kreativitetens og produktivitetens tegn.

Jeg er tilgængelig på zoom frem til kl 14 både til sparring og hjælp. Ca. 13:45 mødes vi fælles og siger tak for i dag.

Dag 2: Arbejd selv

 

Du bestemmer selv farten og tidspunktet - men jeg vil anbefale dig at blokere tid i din kalender til at arbejde videre på gårsdagens opgave.


Dag 3: Teknikdag 1

 

Nu skal vi have sat første del op inde i Simplero nemlig tilmelding og levering af indholdet.

Der er fokus på landingssider, kontaktliste, 2-step opt-in, og levering af freebien.

Jeg er tilgængelig på zoom frem til kl 14 både til sparring og hjælp. Ca. 13:45 mødes vi fælles og siger tak for i dag.

Dag 4: Arbejd selv

 

Du bestemmer selv farten og tidspunktet - men jeg vil anbefale dig at blokere tid i din kalender til at arbejde videre på gårsdagens opgave.


Dag 5: Teknikdag 2

 

Så er det tid til del 2 af den tekniske opsætning, nemlig hvad skal der ske EFTER din kunde har tilmeldt sig?

Der er fokus på mailflows, salg af miniprodukter, takkesider og hvordan du vil sende din freebie i omløb.

Igen er jeg tilgængelig på zoom frem til kl 14:00. Vi mødes kl 13:30 og runder ugen af. 

Hvad siger tidligere deltagere på workshoppen?

Workshop - januar 2024 Freebie workshop - Januar 2024

Kom med på Freebie-Workshoppen i uge 3 og få streget det af din To-do liste med det samme. 

Du får styr på både indholdet og teknikken i løbet af den uge workshoppen løber af stablen - og ikke mindst DU FÅR DET GJORT fordi der inkluderet arbejdstid i workshoppen. 

Gitte Saldern - Specialist i Naturlig Intelligens

Din investering i workshoppen som får dig i mål med dit nye freebieflow er:

995 kr ex. moms

 

(psssst der er også mulighed for ratebetaling)

For din investering får du:


Flueben - blå Minimum 3 timers LIVE undervisning om Simplero og opbygning af freebieflows med mig, en certificeret Simplero Ekspert

 

Flueben - blå Mulighed for personlig feedback og sparring på din freebie og din opsætning i Simplero

  

Flueben - blå Et forpligtende fællesskab med op til 20 andre selvstændige i samme båd som dig

* baseret på min standardtimepris